Vad Kul!

Vad kul att just Du hittade hit! Tveka inte på att kommentera, reagera, tyck till och interagera! Jag ser fram emot att höra av dig!


onsdag 29 januari 2014

Starten


Jag sitter i skrivande stund på rektorsprogrammet. Jag har tagit mig igenom första året och juridiken är nu klar. Detta året är temat "mål och resultatstyrning". Har förmånen att under detta internat få lyssna till både Mats Ekholm och Ingrid Carlgren, tack för det!

Tanken med denna blogg är att dela med mig av en rektors vardag. Vad händer just nu? Vad är det som upptar mina tankar och min vardag? Vad har vi på gång? Kan vi spana lite framtid tillsammans? 

Kanske kan jag inspirera någon, men jag hoppas också få inspiration av er andra! Läs, tyck till och dela med dig! Välkommen till rektor Forssén!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar